Τετάρτη 28 Μαΐου 2014

ΤΑ ΥΠΕΡΟΧΑ ΣΠΙΤΙΚΑ ΕΔΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ ΑΛΕΞΟΥΔΗ ΜΑΣ ΧΑΡΙΖΟΥΝ ΜΟΝΑΔΙΚΕΣ ΓΕΥΣΕΙΣ.

                                        TA ΣΠΙΤΙΚΑ ΕΔΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ





1) FY Πιο συστατικό ( το κλειδί της επιτυχίας )ειναι αυτό που αρέσει πολυ,στο σπιτικό μπουφέ που προσφέρεις ; 
 
 ΜΑΡΙΑ…Να σ'ευχαριστήσω αρχικά για τη λέξη "επιτυχία" και να σου πω ότι δεν υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο συστατικό για όλο αυτό που έχω δημιουργήσει.Είναι ένα σύνολο πραγμάτων, όπως αυτό που λέει η ίδια η λέξη:Σπιτικό.Οι σπιτικές μυρουδιές και γεύσεις από την παράδοση(διότι τα περισσότερα είναι βασισμένα σε παραδοσιακές συνταγές της μαμάς, της γιαγιάς, της γειτόνισσας κλπ..) με δικές μου παρεμβάσεις, έχουν μεγάλη βαρύτητα.Σ'αυτό έρχεται να προστεθεί η αγάπη μου, το μεράκι και ο σεβασμός στην παράδοση που βγάζουν σαν αποτέλεσμα το "κάτι" διαφορετικό από τα γνωστά και τετριμμένα είδη που έχει συνηθίσει ο κόσμος μέχρι τώρα. Το κυριότερο, όμως είναι, ότι κάθε φορά που φτιάχνω κάτι, το νιώθω σα να το φτιάχνω για την οικογένειά μου.Με την ίδια αγάπη, φροντίδα και ποιοτικά υλικά. 



 02) FY Αυτο το μεράκι πως ξεκινησε ;  

ΜΑΡΙΑ…Ξεκίνησε πριν 2 χρόνια, αφού είχαν προηγηθεί 2 χρόνια ανεργίας, που σκέφτηκα να κάνω κάτι μόνη μου που να έχει σχέση με την κουζίνα(να γνωρίζω το αντικείμενο δηλαδή) και να δώσω την ευκαιρία στις μαμάδες να βάζουν στα πάρτυ τους και τα "τραπέζια" τους, αγνά και σπιτικά πραγματάκια, όπως έδινα εγώ στο παιδί μου. Αποφάσισα, με λίγα λόγια, να προσφέρω, αυτά που προσέφερα μέχρι τότε στην οικογένειά μου και στους φίλους μου, σε όλον τον κόσμο.Αυτό, βέβαια, πήρε πολύ χρόνο, κόπο και χρήμα(στις δοκιμές μου) για να το οργανώσω ώστε να έχω το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Είχα έναν στόχο: να καθιερώσω τα μπουφεδάκια που θα έχουν ταυτότητα-"την ταυτότητα της Μαρίας".(και έχω δρόμο μεγάλο μπροστά μου ). 



 03) FY Εισαι ευχαριστημένη βλέποντας να επιλέγουν τα σπιτικά εδέσματα τα δικά σου σαν επιλογή  party , βαφτισης , γάμου ; 
 
ΜΑΡΙΑ…Μέρα με την ημέρα, μήνα με τον μήνα, νιώθω όχι απλά ευτυχισμένη γι'αυτό, αλλά ευλογημένη που έχω τόσον κόσμο γύρω μου να με τιμάει με την προτίμησή του και συνήθως... το ανταποδίδω με τον δικό μου τρόπο κάθε φορά .Είναι πολύ σημαντικό να καταφέρεις να αποκτήσεις την εμπιστοσύνη των ανθρώπων, ώστε να επιλέγουν μενού, χωρίς καν να έχουν δοκιμάσει δείγματα πολλές φορές.Και είμαι ευγνώμων γι'αυτό.  







04) FY Oι τιμές στον τιμοκατάλογο σου ειναι προσιτές για τον κόσμο ;


ΜΑΡΙΑ…Οι τιμές μου, είναι οι καλύτερες που θα μπορούσα να έχω(μην ξεχνάμε ότι βιώνουμε πολύ μεγάλη οικονομική κρίση όλοι μας), αν αναλογιστεί κανείς τις ατελείωτες ώρες εργασίας και τα υλικά(πρώτες ύλες), που είναι από γνωστά super market, όπως αγοράζουμε όλοι για τις οικογένειές μας. 
 Η μεγαλύτερη, όμως, αμοιβή για μένα..... είναι ο ενθουσιασμός και η ικανοποίηση που βλέπω στις πελάτισσές μου όταν αναφέρονται στις εντυπώσεις των καλεσμένων τους!!Ο κόπος μου και ο χρόνος μου, κακά τα ψέματα, δεν πληρώνονται με τίποτα!!!Με αποζημιώνει όμως το αποτέλεσμα, και αυτή η αξία είναι ανεκτίμητη!!!



 05) FY Tα υλικά που χρησιμοποιείς καθώς και η έμπνευση πιστεύεις πως ειναι ταλέντο ;

ΜΑΡΙΑ…Ναι, όλα όσα φτιάχνω, είναι εξολοκλήρου χειροποίητα από την αρχή της παρασκευής τους έως το τελικό ψήσιμο(φύλλο για πίτες χειροποίητο, ζύμες κλπ..).Θα αναφερθώ, όμως και στον κιμά που χρησιμοποιώ,ο οποίος είναι αποκλειστικά μοσχάρι και τον προμηθεύομαι από πολύ φίλο μου κρεοπώλη που τον εμπιστεύομαι για την ποιότητά του Όσο για το "ταλέντο" της δημιουργίας και τις συνταγές..... απλά πιστεύω ότι είναι στο "χέρι"(να "το'χεις" κοινώς ) Όταν μία συνταγή την φτιάξουν χίλια άτομα, θα έχουμε χίλια διαφορετικά αποτελέσματα.Η διαφορά, λοιπόν, είναι στο "χέρι" του καθενός(όπως λέει κι ο άντρας μου ), και στη δυνατότητα και διάθεσή του, να "ακούει" και να "μιλάει" με τα υλικά, ώστε να τα ελέγχει, να δημιουργεί και όχι απλά να αντιγράφει.Διότι η απλή αντιγραφή πραγμάτων, έχει αποδειχθεί από τα σχολικά μας χρόνια( τι σας θυμίζω, ε? ) ότι είναι ημίμετρο και απλή μίμηση χωρίς το επιθυμητό αποτέλεσμα πάντα.






06) FY Mαρία σε ευχαριστούμε πολυ καλή συνέχεια και πάντα να μας προσφέρεις υπέροχες γεύσεις ! 

ΜΑΡΙΑ…Κι εγώ σας ευχαριστώ πολύ, για τη δυνατότητα που μου δώσατε να μιλήσω για τη δουλειά μου - πολλούς τυροπιτένιους χαιρετισμούς και φιλιά από αλμυρό κέικ!








Ηταν η Μαρία απο τα <Σπιτικά εδέσματα της Μαρίας>
βρείτε την Μαρία στην σελίδα της:   https://www.facebook.com/spitikaedesmataMarias


από Catherine Constantinidou.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου