Πέμπτη 29 Μαΐου 2014

Η βάφτιση του Σταύρου, 9 Ιουνίου 2013, Βουλιαγμένη


Η ΒΑΦΤΙΣΗ ΤΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ-ΓΑΡΙΒΑΛΔΗ, 9 ΙΟΥΝΙΟΥ 2013 ΣΤΗ ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ
 
 



9 Ιουνίου του 2013, έκλεινα τα 35 μου χρόνια και βάφτιζα τον μικρό μου γιο που πήρε τα δυο αυτά πανέμορφα ονόματα "ΣΤΑΥΡΟΣ-ΓΑΡΙΒΑΛΔΗΣ", για εμένα ιερά, στην Παναγία Φανερωμένη στην Βουλιαγμένη!
Μια βάφτιση σαν παραμύθι, μια βάφτιση μοναδική....
Όλα ξεκίνησαν να ετοιμάζονται από πολύ νωρίς. Τί θέμα μπορεί να έχει η βάφτισή σου πρίγκιπά μου; το λευκό, το ρομαντικό, το αέρινο..μόνο αυτό σου ταιριάζει!

Η Γιούλη Σιβρίκα όλους αυτούς τους μήνες ήταν ο άνθρωπός μου. Επέλεξε τις δαντέλες, τις κορδέλες,  έφτιαξε το προσκλητήριο, τις μπομπονιέρες, το βιβλίο ευχών, τα δώρα για τα παιδιά, επιμελήθηκε τον στολισμό, ζωγράφισε τον υπέροχο καμβά που μας χάρισε και έβαλε πολλές και μοναδικές πινελιές.
Η Ειρήνη Κολοβού με την ομάδα της ήταν ο άνθρωπος που κατάφερε να απαθανατίσει μοναδικά την κάθε στιγμή μας, τα δάκρυα χαράς, την συγκίνηση, τα χαμόγελά μας! Η Ειρήνη μπορεί να κάνει τον φακό να σε αγαπήσει γιατί απλά αγαπάει πολύ αυτό που κάνει και είμαι πολύ τυχερή που ήταν εκεί δίπλα μας, διακριτικά να μας χαμογελάει και με ένα βλέμα της να μας καθοδηγεί...
Με έκανε πολύ όμορφη η  Νάγια Κούτσου, η υπέροχη μακιγιέζ, η οποία κατάφερε να με χαλαρώσει και να με ζωγραφίσει στην κυριολεξία κάνοντάς με να νιώσω σαν star του Hollywood και ο καταπληκτικός, γλυκός, Μάριος Σταυρόπουλος, hair stylist, που αφέθηκα στα χέρια του γιατί ήμουν βέβαιη πως το αποτέλεσμα θα ήταν εκπληκτικό...και ήταν!
Η Μελένια μας, ήρθε ντυμένη νεράιδα, πάνω στα ξυλοπόδαρά της και μας μάγεψε όλους, μικρούς και μεγάλους με την γλυκειά της παρουσία και την θετική της αύρα.
Οι νονοί μας διάλεξαν τα πανέμορφα λευκά λινά βαφτιστικά ρούχα από το Mykonian στη Γλυφάδα, κι ο νεοφώτιστος πια Σταύρος έλαμπε κυριολεκτικά!
Τα γλυκά μας ήταν από το ζαχαροπλαστείο Papagalino του φίλου μας του Βασίλη!
Οι παιδικές μπομπονιέρες ήταν πεντανόστιμοι μπισκοτένιοι μικροί πρίγκιπες που έφτιαξε με τα χεράκια της η Δώρα Αβραμιώτη καθώς και την τούρτα κορώνα που κόψαμε στο τραπέζι για τα γενέθλιά μου και τα γευστικότατα cupcakes που στόλισαν το τραπέζι μας των ευχών!
Οι μικροί φίλοι του Σταύρου γεύτηκαν την γλύκα των τεράστιων πριγκιπικών χειροποίητων γλυφιτζουριών που έφτιαξε με πολύ μεράκι η Ειρήνη. 
 
Σας ευχαριστώ πολύ όλους! Είστε άριστοι επαγγελματίες και καταπληκτικοί άνθρωποι!!!
 
Μοναδικές στιγμές, που δεν επαναλαμβάνονται...Γι αυτό πρέπει να δίνετε βαρύτητα στην επιλογή των επαγγελματιών που θα επιμεληθούν το σημαντικό αυτό γεγονός, στην προκειμένη περίπτωση της βάφτισης για να είναι βέβαιο το ΤΕΛΕΙΟ αποτέλεσμα!
 
ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΙΟ ΙΕΡΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ! Η ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ ΜΟΥ ΠΛΑΙΣΙΩΜΕΝΗ ΑΠΟ ΑΓΑΠΗ, ΜΟΝΑΔΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ!
 



 
 
 
 












 






 
 


 





 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου